sobota, 16 marca 2013

Posty

Posty dzielę na swego rodzaju kategorię, dzięki której i ja, i wy łatwiej się odszukacie w blogu. Piszę o tym, co wiem, robię grafikę, jaką umiem i jaką lubię. Jeśli chcecie czegoś, wszystko tu jest. Lista jest wciąż aktualizowana, więc bez obaw o to, że coś pominiecie. Aby się dostać do pożądanej notki, wystarczy tylko kliknąć na nazwę. Niektóre kategorie nie są zbyt jasne, więc może objaśnię?
Ogłoszenia parafialne - notki pełne żalu i troski o mój byt i bloga byt, czyli notki w których mam do powiedzenia coś więcej, a nawet zbyt więcej, bym wstawiła to na stronie głównej w submenu "Info".
Pseudofilozofia - ponownie, notki pełne żalu i siarczystej rozpaczy (najczęściej), choć czasem i palnę coś normalnego. Moje zwyczajne przemyślenia, których nie mam gdzie przelać i muszę was nimi katować. Przepraszam.
Inspiracją tędy i owędy - czyli moje przemyślenia, patenty, rady, promowanie godnych polecenia artystów. Kategoria stworzona z myślą o nowych w dziedzinie artystycznej. Sama nie wiem wiele, ale nie popieram kopiowania z innych stron, dlatego będę się dzielić z wami tym, co wiem i co działa na mój pseudo-drama-artystyczny móżdżek.
Łapa radzi - tak, Łapa to ja. Przyjęłam sobie bezczelnie pseudonim jednego z Huncwotów, Syriusza Blacka, jako że jestem potterhead i furry całym, puchatym sercem. Ta kategoria zawiera wszelkie instrukcje i moje rady. Również mogę radzić zupełnie niezwiązanie z twórczością - masz problem? Napisz na GG, na maila, na fejsbuniu. Lubię bawić się w psychologa. Możesz być anonimowy. Nie musisz się podpisywać. Moje dobre serduszko łaknie waszych zranionych duszyczek.
Robię swoje - najprościej mówiąc, grafika, najczęściej z czasów, kiedy to Wilczku było tylko i wyłącznie od grafiki. Może jeszcze to pachnące starością i zgnilizną ścierwo komuś się przyda. Tworzyłam je głównie dla swoich popleczników, grających na forach RPG PBF, acz innym pewnie też się przydały. Kiedyś i może powstaną tam takie twory, jak moje wypociny w postaci wątków czy opowiadań, a także zdjęcia.
Pasja na czterech łapach - czyli co-nie-co o tym, co interesuje mnie najbardziej, czworonogach. Kategoria widnieje tu od końca maja 2013, kiedy to postanowiłam podzielić się z wami moim, prawdopodobnie największym, absorbującym życie bez reszty zainteresowaniem. A to poradnik, a to psia pseudofilozofia, opisy rasy i wiele, wiele innych. Mam wielką nadzieję, że pewnego dnia w tej kategorii widnieć będą także notki o moim własnym czworonogu - marzeniu, które dopełni całego mojego żywota. Ale nie tylko tu będzie o psach - pojawi się też tu mój kot, ot tak, bo w końcu czworonóg to nie tylko określenie właściciela mokrego nosa.
Z Fadziego punktu widzenia - trochę wiadomości i nowości z życia osobistego czworonoga, ciut o nas samych. Coby czytelnicy poznali tych, co siedzą i przed monitorem i operują Wilczku (:

Ogłoszenia parafialne:

Pseudofilozofia:

Inspiracją tędy i owędy:

Łapa radzi:

Robię swoje:

1 komentarz:

  1. Mam podobny problem bo znajomych ojczystych mam niewiele ale zagranicznych jest troszkę. ^^ Dzięki wielkie~ Ja mam bzika na punkcie Pand kiedyś to były właśnie wilki,koty wciąż są ale pady są na pierwszym miejscu. XD Świetny blog i ten kociak w tle jest przesłodki.<3 Jak coś obserwuję. ^^

    OdpowiedzUsuń