sobota, 15 grudnia 2012

17. Avatary na forum (ludzie)

Nie mam pojęcia, ile czasu minęło, nim ostatni raz cokolwiek napisałam. Tak czy siak, głupio mi się zrobiło widząc, jak i Wilczku umiera. Okay, dlaczego zniknęłam? Ponieważ chciałam się porządnie zając Jasper, ruszyc tyłek tego forum, coś dla niego zrobic, za tyle czasu stania w jednym miejscu. Była chwila na kilka oddechów, by stwierdzic, że jest dobrze, a jednak znowu się zepsuła. No cóż. Nie można miec wszystkiego, jak to mówią.
A więc, co u mnie? Szkoła rozpoczęła się szturmem, zdobyłam nowe sympatie, znajomości, nowych wrogów postaci nauczycieli. No cóż, szkoła, jak szkoła. Choc mimo że wyjątkowo tęskniłam za starą klasą, szybko to minęło. Ta nowa, choc na nowo najgorsza w szkole, wydaje mi się jednak byc mniej.. fałszywą. Przynajmniej takie odnoszę wrażenie. Póki co u mnie spokojnie, święta idą, chcę je przeżyc jak najpiękniej się da - każdą sekundą się rozkoszowac bez liku.
Wśród tych beztrosko i zawzięcie mijających dni pojawiły się chwile zwątpienia i refleksji, wśród których pojawił się, oczywiście, mój ukochany blog. Tyle dla niego zrobiłam, nagle zostawiłam. Nie ma co po prostu przestac się nim przejmowac. Jedna z refleksji dotyczyła tego, że chyba nie ma sensu wstawiac tutaj notek z "brązowymi wilkami" itd. skoro obok macie pełną listę, do wyboru do koloru, uporządkowaną w kategorie. Toteż oznajmiam, że już raczej nie będą się takie pojawiac. Tak czy siak, zmieniłam layout na bardziej świąteczny, czy raczej zimowy i zabrałam się do roboty. 
 Jako że ostatnio moje, również ukochane, wilki94 zaczęły upadac, wymyśliłam event ze zmianą w ludzi na święta. Okazało się że pomysł wypalił, a forum nie jest już tak umierające - odpowiednie władze wróciły do łask, wszystko wolno zaczyna się statkowac. Wiedziona tą myślą chciałam dac tym razem avatary na forum, lecz ludzi. Przydadzą się nie tylko tam. 































Postaram się na nowo dawac notki co piątek (: Takie miniświąteczne przedsylwestrowe minipostanowienie. Nie wiem, co tam będzie, ale jak wiecie, wszystko zawsze do waszej dyspozycji. Have fun!

5 komentarzy:

  1. Taharaki to ten z mikrofonem, muahaha x D

    OdpowiedzUsuń
  2. No, wreszcie nowa notka! Tak długo czekałam! <3

    A co do szablonu to...Mógł być lepszy, ale jakoś przeżyję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeskakujesz z łomotem samą siebie <3
    Ślicznieeee w tej notce..

    OdpowiedzUsuń